Wednesday 31 July 2019

PECAT AZMIN..




Lembaga Disiplin PKR didesak mengambil tindakan ke atas DS Azmin Ali susulan dakwaan kontroversinya yang menyokong pendirian UMNO dan Pas supaya Tun Dr Mahathir Mohamad terus menerajui kerajaan sehingga habis penggal.

Tindakan itu disifatkan sebagai terdesak dan tidak matang, apatah lagi menggunakan logo kerajaan Persekutuan dalam kenyataannya bagi menyokong pendirian pembangkang.

“Pihak kami agak terkilan selepas mendengar kenyataan daripada Setiausaha Agung KEADILAN, DS Saifuddin Nasution Ismail berkenaan rekod kehadiran mesyuarat DS Azmin Ali yang amat-amat mendukacitakan.

“Dalam mana-mana pertubuhan yang berdaftar, kehadiran mesyuarat amat penting bagi memutuskan dasar dan hala tuju dapat dilakukan dengan lancar dan berkesan.

“Azmin mengambil sikap tidak bertanggungjawab serta tidak mengambil serius terhadap peranan besar beliau selaku Timbalan Presiden yang disandangnya sejak 17 November 2018 " - Pengerusi Otai Reformis 98 Sabah, Datuk Dr. Sangkar Rasam

Sumber SINI

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP