Tuesday 2 April 2013

Isteri Ketua Menteri Yang Seksi..



ua kasi besarrrrrr picture ni beb...tapi lu orang jangan tengok "Benda" besar tu pulak..Inilah gambar isteri Taib Mahmud pemimpin Islam Barisan Nasional..Kalaulah ada pimpinan melayu dalam Pas atau PKR mcm nii..Fuhhhh...kiamat satu malaysia beb..pagi petang kena kutuk kau-kau punya...Namun inilah hakikatnya..
Umno yang menjadi tunjang BN yang kini hampir kepada PRU..saban hari mengatakan PAS sesat dan merekalah satu parti yang memperjuangkan Islam di negara ini..Maka ingat..

Ingat..Barangsiapa yang menggangkat pemimpin yang isterinya sebegini rupa,maka jawablah nanti dihadapan Allah..Al kufri..kufron..Kamu redho dengan kekufuran..maka kamu akan sama kufur...InsyaAllah tamatkanlah kuasa pemimpin yang dengan megah melanggar dan mempermainkan\ syariat Allah...

- karatejau



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP