Wednesday 19 March 2014

Foto Panas Ketua Puteri Umno Perlis Dituduh Khalwat Dengan Lelaki Tua



Ketua Puteri Umno Perlis Zuraidah Zainal Abidin dan seorang ahli perniagaan Burhanuddin berusia 57 tahun mengaku tidak bersalah di Mahkamah Tinggi Syariah di sini atas kesalahan melakukan khalwat.

Zuraidah, 34, yang juga Ketua Bahagian Arau Puteri Umno, dan Burhanuddin Ismail didakwa melakukan kesalahan itu di dalam bilik di sebuah hotel di Persiaran Jubli Emas di sini, pada kira-kira 01:30 pada 3 Mac.

Zuraidah, dari Kampung Changkat Lada, Mata Ayer dan Burhanuddin, Jalan Hiliran di Terengganu, didakwa melakukan kesalahan itu yang boleh dihukum di bawah Seksyen 9 (1) (1) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah dengan hukuman tiga tahun penjara atau denda RM5,00 atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.

Hakim Mahkamah Tinggi Syariah Jaidi Ahmad tetap kes itu disebut semula pada 14 Mei.

Pendakwaaan dijalankan oleh Ketua Pendakwa Syariah Khairul Anuar Ahmad manakala Zuraidah dan Burhanuddin diwakili peguam Syariah Rabiatul Adawiah Ramli.

omakkau

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP