Sunday 9 October 2016

Gadis 'Nasi Lemak Anak Dara' Terima Ijazah



BATU PAHAT - Gadis yang menjadi viral dan mendapat perhatian ramai setelah kisahnya menjalankan perniagaan nasi lemak, Siti Hajjar Ahmad, 24, menerima segulung Ijazah di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM), petang semalam.

Graduan dalam bidang Kejuruteraan Elektronik itu merupakan antara penerima ijazah dalam penggal kedua Majlis Konvokesyen Ke-16 yang disampaikan Pro Canselor UTHM, Tan Sri Dr. Ali Hamsa.

Anak kelahiran Sungai Petani, Kedah itu berkata, dia sememangnya gembira apabila usahanya selama ini berakhir dengan genggaman segulung ijazah yang diidamkannya selama ini.

“Saya dan ibu bersyukur dengan segala yang dilalui sehingga kini… sebaik menerima ijazah ini saya akan memfokus dalam perniagaan nasi lemak ini dahulu sebelum mencari pekerjaan tetap dalam bidang yang saya pelajari.

“Dijangkakan ianya pada tahun hadapan tetapi tahun ini saya akan kukuhnya perniagaan saya dahulu yang semakin popular, dengan gelaran yang diberikan ‘nasi lemak anak dara’,” katanya ketika ditemui yang ditemani ibunya, Asmah Senapi, 50.



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP