Monday, 15 April 2019

Bila aku sebut kerajaan PH ni bodoh, ramai yg marah...




Nah aku bagi contoh...korang pikir lah sendiri, bodoh ker tak bodoh...

1. Menteri Luar Bandar... Perlantikan MPKK kat negeri pembangkang mcm negeri aku Perlis....habih lintang pukang bila komposisi dlm tu penuh dgn puak2 UMNO yg sewaktu PRU dulu, depa bermati2an lwn dgn kita...bila kita menang, kita tatang depa kononnya atas nama politik malaysia baru...konon kita kena adil. Menteri tak pa la... Duduk dlm pej kerusi empuk...kami kat bwh ni la dok kena hempok!

2. Menteri Pembangunan Usahawan... Smpai ke hari ni masih dok sibuk dgn kereta terbang dia...sdgkan rakyat kat bwh ni ,nak beli ikan temenung buta pun dh tak tahan dgn harga....
Kereta terbang tu kalau harga sebijik rm 5,000 boleh gak kita sembang...tp sebijik menatang tu paling murah pun rm 1.68juta...berapa kerat melayu yg boleh jd usahawan dgn jual kereta terbang....yg jadi tak ketahuan, ramai lah....

3. Menteri kesihatan....dgn egonya mempertahankan isu larangan merokok kat kedai makan...walhal, isu berkaitan lambatnya rawatan kat hospital, isu parking sesak kat hospital, isu kekurangan ubat, sampai kena beli kat farmasi luar, semua isu2 yg mendasari rakyat, sikit pun tak berganjak dan berbeza berbanding zaman Najib haramjadah.... Tapi isu rokok jgk yg jd keutamaan.

4. Menteri Komunikasi.... Membiarkan media elektronik memaparkan apa saja membantai kerajaan PH atas nama kebebasan media... Nik Amar dok tutoh isu UEC pun diberikan masa dekat 5 minit dlm TV, walhal yg dia ckp tu penuh dgn fitnah dan adu domba perkauman.... Itu baru satu contoh dari berlambak lagi contoh2 lain berkaitan media...media sosial lagi lah sakan..nak tulis dan fitnah apa...silakan....konon malaysia baru, kita amalkan keterbukaan!

5. Menteri KDN....Bnyk la yg aku nk komen...dh berturut2 PRK, staf KDN hampir semua undi pembangkang...menteri masih steady...relax jer..
Menteri ni...aku nk tulis lelebih pun seriyau jgk...kot malam ni ada org mai bagi salam!

Itu baru contoh jer....tak masuk lg menteri KPDNHEP, Menteri Kerjaraya, .Menteri Pengangkutan..dan banyak lagi lah.....ko

Korang nilai lah sendiri...
🙄🙄🙄🤔🤔

muhammad yahaya

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

3 comments:

Cahaya kebaikan 15 April 2019 at 18:26  

Memang pun setuju 100%. Ingat orang mesia ni mcm omputih kot pemikirannya. Omputih maju serba serbi. Otak geliga. Org kita ni jenis otak beras sekampit gula sekampit minyak sekampit. Tahap ni bila2 masa je blh di goreng

Kumpulan Penentang Penjajahan DAP!! 16 April 2019 at 22:31  

Amek lu si BANGANG2 BANGKAI ANJING-PENJILAT2 DAP BANGKAI ANJING HOMO jijik!!!

SEBENARnya PENIPUAN terhadap HUTANG NEGARA dan KES2 PENIPU terhdp. 1MDB, dan YAB DS Najib terCINTA kami, oleh si PENDATANG guan eng DAP BANGKAI ANJING DAP PEROMPAK/PERASUAH/PENIPU - adalah bertujuan utk. MEROMPAK Aset2 $BERZILLION umat ISLAM dan bangsa BUMIPUTERA kami, terutamanya pelaburan2 HARTANAH2 amat BERNILAI spt. TH, MAS, KHAZANAH, PETRONAS, LTAT (ATM), KTMB, ECRL, MARA, RISDA, FELDA dsbnya!! Dan si BANGANG ni nak TUTUP mulut pengkritik2 rejim PH PERASUAH/PEROMPAK ni pula!!!

Tgk. juga si PERASUAH PARIA Ikan Bilis-geng guan eng BANGKAI ANJING DAP BANGKAI ANJING homo jijik ZIONIS ISrael ni, yg. juga dijadikan KAMBING HITAM oleh si PEGUAM NEGARA PENIPU BANGKAI ANJING itu, dlm. kes TEROWONG bawah laut PP, yg. $BERPULUH BILLION tu!!! Sdgkan kes PERASUAH2/PENGGUBAHAN2 WANG HARAM oleh si IKAN2 JERUNG paling TAMAK, guan eng dan geng2 DAP PERASUAH lain dlm. SKANDAL ni terus diTUTUP!! Dahlah tu, si PEGUAM NEGARA PARIA PENIPU BANGKAI ANJING itu, terus cuba MENUTUP kes2 RASUAH/PENGGUBAHAN2 WANG HARAM oleh guan eng dan geng IKAN BILIS India dia ni, dgn. cuba MENGELIRUkan dan MENIPU rakyat, dgn. hanya MENDAKWA si Perasuah IKAN BILIS PARIA tu, di bawah AKTA PENIPUAN yg. HUKUMANnya amat RINGAN dan tanpa perlu membayar DENDA 5X RASUAH, BUKANnya bawah jenayah RASUAH/PENGGUBAHAN WANG HARAM dlm. kes Terowong PP ni (maknanya si PERASUAH PARIA ni boleh menyimpan wang RASUAH $19 JUTA dia itu) - lihat di

1. https://www.malaysia-today.net/2019/04/08/penang-undersea-tunnel-corruption-scandal-tommy-thomas-is-proving-to-be-a-bigger-crook-than-guan-eng/

Penang Undersea Tunnel Corruption Scandal: Tommy Thomas is proving to be a bigger crook than Guan Eng

By Raja Petra Kamarudin

Malaysia Today
Last updated Apr 8, 2019;

2. http://sabahkini2.com/en/news/1812/rasuah-rm19-juta-tetapi-hanya-dituduh-menipu-zarul-consortium-zenith/view

Rasuah RM19 juta tetapi hanya dituduh Menipu Zarul Consortium Zenith

By SabahKini2
Apr 03, 2019; dan di

3. https://mykmu.net/2019/04/09/kes-terowong-penerima-didakwa-pemberi-tidak-pula-didakwa/

Kes terowong : Penerima didakwa, pemberi tidak pula didakwa.

Oleh rhg

MYKMU
April 9, 2019.

Maka, si PENJAJAH/PENGGANAS/PEROMPAK/PERASUAH/PENIPU DAP bangkai ANJING spesis BINATANG homo jijik ZIONIS ISrael ni - mmg. dah mengANJING KURAPkan habis2an syukri HOMO/SPRM KULIT2 ANJING tu!!

I 17 April 2019 at 08:38  

PH tak perasan ke bahawa rakyat msia ni lebih percaya pada kuasa wang... cash is king... juga rakyat msia ni percaya kabo angin itu betul dan pengumuman rasmi kerajaan tu fitnah...?

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP