Thursday 28 March 2019

Exco Melaka Buat Hal Lagi..

‘Awak Tahu Saya Siapa?’ – Exco Melaka Dakwa Pengayuh Beca Tak Sekolah, Berang Dirakam





Exco Melaka, Norhizam Hassan Baktee viral di laman sosial Oktober tahun lalu berkaitan isu penutupan jalan di sebuah taman perumahan di negeri itu. Dalam video itu, netizen kurang senang dengan Norhizan yang dianggap kasar dan kurang sopan.

Terbaru, sekali lagi sebuah rakaman video membabitkan Norhizan viral ketika satu perbincangan dengan pengayuh beca dipercayai berlaku di sekitar Menara Taming Sari, Melaka.



Dalam video tersebut, Norhizan yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pengkalan Batu dilihat berbincang dengan beberapa wakil pengayuh beca dan diawasi beberapa orang pegawainya.


Perbincangan dipercayai berkaitan masalah lalu lintas yang berlaku membabitkan pengayuh beca dan pengunjung tempat tarikan pelancong sekitar bandar itu berlangsung tanpa masalah pada mulanya.

Norhizan kemudiannya memberi cadangan supaya pengayuh beca diberi kursus supaya pengayuh beca terbabit ‘sekolah sedikit’. Kenyataan itu membuatkan perakam video bertanyakan Norhizan adakah dia ingin mengatakan pengayuh beca tidak sekolah.

Ahli politik itu kemudiannya dilihat berang dengan tindakan perakam video merakam dirinya dan menyoal jika perakam kenal dirinya siapa.

Norhizan kemudiannya ditenangkan oleh pegawainya untuk mengelakkan pertengkaran dan pertikaman lidah terus berlaku.

Sumber: Azril Aziz

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP