Sunday 24 March 2019

PANAS : KJ Sudah Mula Serang Tok Mat..






KJ DAH MULA SERANG TOKMAT?

Belum pun bermula tempoh kempen PRK N27 Rantau, nampaknya team KJ dah mula main peranan untuk cuba menggagalkan misi tokmat pertahan Rantau.

Analogy mudah, tokmat sebagai pemangku presiden sudah pasti memerlukan sebuah kerusi parlimen pada PRU15 demi untuk menjadi ahli dewan yang mampu meletakkanya sebagai ketua pembangkang. Maka kerusi Rembau adalah pilihan terbaik.

Di bawah ini, satu petikan dari sebuah page penyokong KJ mengenai carta organisasi gerak kerja PRK N27. Habis terungkai semua dominasi ahli keluarga tokmat;

"Jika kita lihat pembahagian tugas. Ghani Hassan sebagai Timbalan Pengerusi adalah abang Tok Mat. Azman Hassan juga abg kepada Tok Mat sebagai Setiausaha. Penolong SU Zuliana pula menantu kepada Azman. Mana pergi Timb KUB yang juga Ahli Parlimen Rembau YB KJ. Kenapa dia langsung nama KJ?

Selain saudara,anak juga terlibat. Portfolio Gerak Gempur diketuai Naib Ketua Pemuda Amri Mohamad anak Tok Mat. Mana Ketua Pemuda Bahagian? Amri juga ketuai Poster,Banner dan Sepanduk. Petugas IT Puteri pula diketuai anak Tok Mat Alia binti Mohamad. Malahan Ghani Hassan portfolio Pejabat Parti."

Jelas, ura-ura sabotaj dalaman dari team KJ bukanlah cerita kosong...

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP