Saturday 19 November 2016

Merah Hilang Dalam Gelombang Kuning Menjelang Petang



KUALA LUMPUR, 19 NOV: Peserta Perhimpunan Aman BERSIH 5 semakin ramai membanjiri ibu kota pada sebelah petang.

Bagaimanapun, satu lagi kumpulan yang turut mengadakan demontrasi hari ini, kumpulan baju merah pula semakin menghilangkan diri.

Naib Presiden KEADILAN, Shamsul Iskandar Md Akin berkata, ini membuktikan anggota baju merah tidak mempunyai daya ketahanan seperti peserta BERSIH 5.

“Petang ini merah dah hilang. Mereka bila lapar, mereka baliklah,” kata Shamsul Iskandar di pentas sementara berhampiran KLCC petang ini.

Jelasnya, ini turut menunjukkan perjuangan baju merah tidak diterima rakyat.

Sementara itu, di KLCC petang ini mengumpulkan pemimpin utama parti politik dan juga pelbagai NGO.

Antara yg turut memberikan ucapan adalah Dato’ Menteri Besar Selangor, Dato’ Seri Azmin Ali yang juga Timbalan Presiden KEADILAN; Presiden KEADILAN, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail; Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Tun Dr Mahathir Mohamad dan Presidennya, Tan Sri Mihyiddin Yassin.

-nR-


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP