Wednesday 17 July 2013

Karpal Buat Laporan Polis Terhadap Menteri Umno

Karpal Singh membuat laporan polis terhadap Timbalan Menteri Pertanian, Datuk Tajuddin Abdul Rahman kerana menyatakan Pengerusi Kebangsaan DAP itu akan menjadi presiden jika DAP mengambil alih kerajaan persekutuan.

Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu berkata, ucapan Tajuddin di Kuala Besut pada 14 Julai itu mempunyai niat menghasut dan menambah beliau tidak mahukan kejadian seperti ini berulang.


“Polis mesti bertindak terhadap Tajuddin,” kata Karpal sebelum membuat laporan polis terhadap timbalan menteri itu di Balai Polis Tun HS Lee, Kuala Lumpur, hari ini.

Karpal ditemani Penasihat DAP, Lim Kit Siang yang turut menyelar Tajuddin.

"Ucapan fitnah, hasutan dan berniat jahat oleh Tajuddin adalah salah satu daripada beberapa baru-baru ini. Tetapi tiada tindakan yang diambil terhadap orang seperti ini,” kata Lim.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP