Tuesday 22 October 2013

Saya takut Allah dari Mahathir


Walaupun kempen akan hanya bermula secara rasmi selepas penamaan calon esok, Pakatan Rakyat semalam telah mula memalu gendang perang untuk mempertahankan Dewan Undangan Negeri Sungai Limau yang dianggap sebagai kubu kuat PAS.

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali (kanan) secara sinis mencabar bekas perdana menteri keempat, Tun Dr Mahathir Mohamad untuk turun berkempen di situ selepas anaknya, Datuk Mukhriz Mahathir ditolak anggota Umno dalam pemilihan Umno yang baru sahaja selesai.


"Kenapa kita perlu pertahan Sungai Limau? Kita mahu bagi mesej jelas kepada BN, Umno dan Mukhriz Mahathir yang kalah dalam pemilihan," katanya Azmin sewaktu berucap pada majlis pengumuman calon PAS semalam.

"Dalam mesyuarat pimpinan Pakatan, saya diminta fokus di Sungai Limau untuk berdepan Mahathir.

"Saya tak takut dengan Mahathir tetapi saya takut dengan Allah. Saya akan lawan Umno dan BN habis-habisan sampai mereka kalah di Sungai Limau.



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP