Tuesday 14 May 2013

Di Selangor Cina Tolak Melayu Umno Dan Sokong Melayu Pas




Di gembar gemburkan jika undi PAS maka akan terlaksana hukum hudud...tujuannya tidak lain tidak bukan sekadar nak menakut-nakutkan warga Tionghua agar menolak PAS pada PRU 13 yang lalu.

Kerja jahat jijik ini cukup ligat dan rajin berlegar sama dada dalam media cetak maupun taburan risalah oleh MCA rakan sekutu paling disayangi UMNO semenjak Merdeka lagi.

Sebelum ini cara sebegini warga Tionghua termakan sebanyak sedikit...kini ianya sudah dianggap lapok dan tidak sesuai lagi di alaf baru dimana infomasi dihujung jari.

Jelas sekali rakyat masyarakat Tionghua tolak secara total permainan politik jijik MCA/BN dengan memberikan undi 90 peratus kepada semua calon PAS.

Paling seronoknya calon PKR/PR Parlimen Batu, YB Tian Chua....sebelum itu dituduh ke Mahkamah atas isu pencerobohan Lahad Datu oleh pengganas Sulu sampai juak-juak UMNO/Perkasa/Jati buat demo didepan pejabat pusat khidmat beliau di Batu sambil bakar bendera PKR.

Akhirnya pada PRU 13 yang lalu beliau mendapat majoriti lebih besar dibandingkan dengan keputusan PRU 12.

Signifikannya ialah rakyat tolak politik ganas dan fitnah.

- omakkau



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP