Tuesday 19 April 2016

Murid Tahun 1 Maut Dipatuk Ular Waktu Rehat

MURID tahun satu, Nuri Nadirah Ruslan (kiri), yang meninggal dunia dipercayai dipatuk ular dalam kejadian di perkarangan Sekolah Kebangsaan (SK) Dato Hashim 1. FOTO ihsan keluarga mangsa.


Kota Bharu: Seorang kanak-kanak perempuan berusia tujuh tahun maut dipercayai dipatuk seekor ular di betis kiri di perkarangan Sekolah Kebangsaan Dato Hashim 1, Pengkalan Chepa, jam 10.30 pagi tadi.

Mangsa, Nuri Nadirah Ruslan menghembuskan nafas terakhirnya ketika menerima rawatan di Klinik Kesihatan Pengkalan Chepa.

Ketika waktu rehat, mangsa bermain dengan rakannya di kawasan sekolah dan dipercayai dipatuk ular.

Ibu mangsa, Wan Nor Izzatul Azwana Wan Mohamad, 28, berkata, ketika kejadian dia berada di tempat kerja sebelum dimaklumkan pihak sekolah anak sulungnya pengsan di dalam kelas.

"Saya bergegas ke Klinik Kesihatan Pengkalan Chepa dan melihat anak sudah tidak sedarkan diri," katanya di sini, hari ini.

- hmetro

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP