Friday 30 September 2016

Gempar Apabila Skrin Iklan Gergasi Papar Filem Lucah

Video lucah yang terpapar pada skrin gergasi di Jalan Prapanca, Kebayoran Baru, Jakarta Selatan, hari ini. - Twitter/@Fahrizal_Reza


Lalu lintas di Jalan Prapanca, Kebayoran Baru, Jakarta Selatan, menjadi kelam kabut apabila papan iklan elektronik gergasi di situ menayangkan klip video lucah, hari ini.

Kejadian 2 petang (waktu tempatan) itu yang kini menjadi viral di media sosial, berlaku ketika lalu lintas sibuk dan ramai pemandu memperlahankan kenderaan masing-masing, sama ada untuk merakam atau menontonnya.

Menurut detik.com, seorang pegawai pihak berkuasa Kebayoran Baru, Bowo Sukindro, berkata pihaknya segera menghantar petugas ke tempat kejadian sebaik mendapat maklumat.

"Petugas kami memutuskan elektrik ke papan iklan berkenaan," katanya.

Seorang pengguna berkata, ramai pemandu memperlahankan kenderaan mereka untuk merakamkan gambar dan ramai juga berhenti untuk menonton video selama 20 minit berkenaan.

Sementara itu, jurucakap pihak berkuasa Jakarta Selatan, Lestari Ady Wiryono berkata, pihaknya segera memutuskan bekalan elektrik ke papan iklan elektronik berkenaan selepas menerima aduan orang ramai.

Bagaimanapun, belum dapat dipastikan bagaimana kejadian itu boleh berlaku kerana papan iklan berkenaan bukan milik pihak berkuasa tempatan sebaliknya di dikendalikan sebuah syarikat

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP