Monday 7 April 2014

Sudah Tiga Kali Kerajaan Tolak Adakan Taklimat MH370 Untuk MP Pakatan

Hasrat anggota Parlimen Pakatan Rakyat untuk mendengar taklimat berhubung kehilangan pesawat MH370 yang dijadual esok masih tidak menjadi kenyataan.

Ini ekoran kerajaan hanya akan mengadakan taklimat selepas kesemua jawatankuasa berkaitan menjalankan siasatan dan terdapat maklumat baru untuk disampaikan.


"Pada ketika ini, segala tumpuan sedang diberikan terhadap proses memastikan perjalanan serta pelaksanaan semua jawatankuasa ini berada di tahap yang terbaik,” kata menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Shahidan Kassim.

"Oleh yang demikian, pihak kerajaan berpendapat taklimat lebih menyeluruh hanya akan disampaikan setelah jawatankuasa-jawatankuasa ini menjalankan siasatan dan terdapat fakta-fakta baru untuk diberi penerangan.”

Pelbagai jawatankuasa penyiasat ditubuhkan bawah Kementerian Pengangkutan, Kementerian Pertahanan, Kementerian Luar dan jawatankuasa carian dan menyelamat peringkat antarabangsa.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP