Thursday 17 April 2014

PANAS - Zul Noordin Kena Sound Dengan Khairy Sebab Persendakan Kematian Karpal Singh

Sekali KJ sound sedas.

Amek kaw.

Kena setempek.


Allah telah mematikan Karpal Singh? Memang ya kematian itu datang dariNYA. DariNya kita datang dan kepadaNya kita kembali. Kita di ajar begitu. Tetapi adakah kita juga diajar untuk mempersendakan kematian orang?

Allah ikut arahan UMNO ke? Itu maksud ko? Agak2nya bila Allah nak matikan penolak2 usul hudud di Terengganu sebab menolak perbahasan hudud yang dibangkitkan oleh PAS di DUN Terengganu baru2 ini?

Rujuk sini --> http://amenoworld.blogspot.com/2014/04/terengganu-tolak-usul-hudud.html

Di Terengganu bukan DAP, bukan PKR, bukan MIC, bukan MCA tetapi UMNO sendiri yang tolak perbahasan lanjut berkaitan usul hudud.

Di ulangi, UMNO yang menolak perkara tersebut.

Aku tak nak menilai akidah orang2 UMNO. Aku tak suka buat benda2 macam tue. Sebab aku percaya hanya Allah je yang layak menilai akidah semua manusia. Bukan orang2 macam aku dan ko. Pada aku, jika UMNO mahu menolak pelaksanaan hudud sekalipun perlu la diberikan sebab2 yang jelas kenapa.

Dan dalam waktu yang sama jangan buat citer dongeng. Asyik2 dok provoke DAP tolak hudud. PKR tolak hudud. Tapi terlupa dalam waktu yang sama pun UMNO juga tolak hudud. Tolongla. Bercakap tue tengokla cermin sekali sekala.

Haha..

Dipetik dari - sozcyili.blogspot

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP