Monday 14 April 2014

Gambar Polis Ke Rumah Lelaki Yang Membuat Laporan Polis Tentang Azan





Susulan kes yang mengejutkan bahawa  seorang pak cik yang membuat laporan polis membantah bacaan tahrim dan laungan azan ketika waktu subuh di masjid berdekatan rumahnya yang telah mengejutkan orang ramai

Sekumpulan orang dari badan bukan kerajaan (NGO) dan pihak polis telah datang ke rumah beliau untuk menasihati beliau akan perilaku buruk dan tak masuk akal itu.

Sebagai seorang islam sendiri beliau tidak sepatutnya membuat hal begini yang menunjukkan peribadi buruk seorang muslim di Malaysia negara bertuah ini dakwa NGO tersebut

Negara ini negara bertuah, rakyatnya berbilang kaum, berbagai agama bebas dianuti.

Jika kita seorang islam sendiri gagal menghormati azan bagaimana kita hendak tengok penganut agama lain untuk menghormati agama kita sendiri  seterusnya minat untuk mengetahui tentang islam kalau pekara macam ini berulang lagi ? Harap ambil tindakan pada pak cik tersebut.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP