Saturday 14 December 2013

Selamat Hari Jadi Mama Rosmah Mansur..

Gambar2 Majlis Sambutan Hari Jadi Rosmah Mansur Tersebar.

Di khabarkan pada 10 Disember 2013 hari tue ada satu majlis sambutan harijadi untuk Rosmah Mansur. Tak sure la sapa penganjur event tersebut tetapi majlis tersebut memang meriah dan gah la orang kata. Walaupun nampak macam tak berapa sesuai disebabkan rakyat sedang dilanda banjir di beberapa negeri tetapi kemungkinan besar event tersebut telah dijadualkan terlebih dahulu sebelum banjir berlaku jadi tak boleh la nak batalkan suka2. Nanti rugi. Dari rugi lebih baik sambut aje.

Betul tak?

Hehe..

Tapi yang neh tak guna duit rakyat kan?

Hehehehe..


Lihat gambar2 yang tersebar di media2 online sekarang neh ;









Selamat hari jadi mama Rosmah. Moga panjang usia dan diberikan hidayah agar terbuka ahti dalam memahami masalah rakyat. Semoga mama Rosmah juga diberikan petunjuk untuk menjadi lebih berserdahana dari mengamalkan gaya hidup mewah seperti sekarang neh. Harap2 mama Rosmah dibukakan ahti oleh Allah untuk memahami penderitaan rakyat marhaen ya.

Hahahah..

Dipetik dari - sozcyili.blogspot.com


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP